Nieustannie się rozwijamy, a nasz marketing potrzebuje teraz jeszcze większego wsparcia. Jeśli jesteś osobą komunikatywną, pełną energii, otwartą na poznawanie oraz testowanie nowych, nieszablonowych rozwiązań i chętnie podejmujesz inicjatywę, jeśli nie bawi Cię praca w korporacji i chcesz, aby Twoje działania miały bezpośredni wpływ na sukces całego zespołu, to nie zwlekaj i dołącz do nas!
Tworzymy GoCloud i od 10 lat wspólnie z Google zmieniamy oblicze IT pozwalając przedsiębiorstwom na większą swobodę, stymulując kreatywność i nieograniczoną współpracę w cyfrowym świecie. Wierzymy, że Chmura oferuje niespotykane wcześniej możliwości działania i rozwoju i chcemy, aby każdy mógł z nich skorzystać.
Oto czym będziesz się z nami zajmować:
- aktywnym dbaniem o wizerunek marki i promocję usług
- planowaniem i realizacją działań marketingowych związanych z generowaniem ruchu oraz konwersją na leady wykorzystując różne kanały i narzędzia cyfrowe (m.in. płatne platformy reklamowe, content marketing, emailing)
- zwiększaniem skuteczności konwersji ze strony internetowej i kanałów social media
- testowaniem i optymalizacją różnych wariantów kampanii oraz inicjowaniem działań zwiększających efektywność i skuteczność prowadzonych kampanii
- monitorowaniem, analizą i optymalizacją wskaźników kampanii oraz efektywności prowadzonych działań
- wsparciem organizacji eventów wirtualnych, webinariów
- tworzeniem treści marketingowych
- raportowaniem efektów prowadzonych kampanii
- współpracą z partnerami zewnętrznymi (m.in. wydawcami, agencjami reklamowymi)
Najważniejsze jest osiąganie celu, ale łatwiej Ci pewnie będzie jeśli:
- posiadasz praktykę w samodzielnym planowaniu i prowadzeniu kampanii cyfrowych
- masz doświadczenie w prowadzeniu kampanii cyfrowych nastawionych na pozyskiwanie leadów sprzedażowych
- masz doświadczenie w pracy w branży IT w komunikacji do sektora B2B
- swobodnie poruszasz się w terminologii związanej z IT a zwłaszcza Chmurą
- znasz różne taktyki tworzenia kampanii i kanałów istotnych dla generowania popytu B2B
- znasz popularne platformy reklamowe i narzędzia analityczne, a w szczególności środowisko Google, Facebook czy LinkedIn
- dobrze znasz język angielski
- masz wysokie umiejętności analizy informacji i formułowania wniosków
- a jeśli nie posiadasz wszystkich powyższych umiejętności, to nic. Przekonaj nas na rozmowie kwalifikacyjnej, że sobie poradzisz 🙂
Oprócz dobrego wynagrodzenia i świetnej zabawy zapewniamy również:
- dostęp do najnowocześniejszych technologii
- szkolenia, szkolenia, szkolenia
- prywatną opiekę medyczną
- możliwość pracy zdalnej
- elastyczny czas pracy
- różnorodne formy zatrudnienia
- nielimitowany dostęp do kawy 🙂
W pierwszej kolejności prześlij nam swoje CV i krótkie info o tym, co Cię pasjonuje. A także, jeśli to możliwe, linki do Twoich profili w portalach społecznościowych. Wszystko na adres [email protected]